VÅRE TJENESTER

PROSJEKTERING

Våre systemdesignere prosjekterer, tegninger og beregner størrelse på skjermer, lydanlegg med kablingsstuktur til alt fra møterom, auditorier, videokonferanserom og fotballbaner. 

MONTERING

Våre serviceteknikere her lang erfaring med installasjon av både store LED skjermer , videokonferanse og små og store lydanlegg for talevarsling eller PA. Vi er sertifisert for å jobbe på flyplasser igjennom AVINOR, nødvendig sikringskurs og arbeid i høyden er selfvølgig varetatt i tillegg til alt som krever av HMS og byggetekniske krav. Våre teknikere har også nødvendige sertfifiseringer av Polycom vidokonferanse, NEC ,Samsung og LG sine store LED skjermer med tilhørende kontrollere.

PROGRAMMERING

Vi har erfarne programmerere med spesialkompetanse for styringssystemer som Extron, Crestron, AMX styringssystemer og lydsystemer fra Bose og Bosh.  

KONSULENTTJENESTER

AVC as har systemdesignere med mange års erfaring og en bred kompetanse på prosjektering av både enkle og avanserte AV-løsninger i møterom, auditorier og rettssaler. AVC as er produktuavhengig og prosjekterer den tekniske løsningen med utgangspunkt i brukerens behov og økonomi i prosjektet.

Våre konsulenter prosjekterer, produktevaluerer og tegner de tekniske løsningene.

TEGNINGER OG LØSNINGER

AVC as utarbeider kabellister, blokkdiagram, koblingsskjema og underlag for arkitekter.

Tegning for et enkelt møterom

Tegning for et større møterom

Tegning for et styrerom

Tegning for et undervisningsrom

SERVICE OG VEDLIKEHOLDSAVTALE

Å opprettholde en stor grad av service er viktig for oss. Erfaring viser at audiovisuelt utstyr blir stadig mer virksomhets-kritisk og oppetid på utstyret er en viktig faktor for et kostnadseffektivt møte.

Våre kunder vil derfor kunne knytte seg til et service- og vedlikeholdsprogram som reduserer faren for feil under drift.

Service og vedlikehold er forebyggende arbeid som sikrer oppetiden på utstyret og levetiden.

 

Vår service og vedlikholdsavtale består av:

  • Telefonsupport
  • Planlagt vedlikeholdsservice på utstyret 1-3 ganger i året, avhengig av den totale bruk av utstyret
  • Responstid/utrykning ved feil
  • Prioritert service for våre avtalekunder
  • Statusrapport på utstyret
  • Vedlikehold og test med rens av utstyr
  • Kontroll av utstyrets funksjoner og justering
  • Avtalen følger Statens standardavtaler for IT-anskaffelser

LAST NED VÅRE SALGS OG LEVERINGSBETINGELSER